mandag 22. desember 2014

Tager - i en form for mixed media

Jeg har laget noen tager hvor jeg egentlig har prøvd meg på litt forskjellig teknikker :)

Tagene er til luke 2 i Adventskalenderen i Scrappeland.

Jeg har brukt:

- hvit og sort bazzill
- stencil fra Tim Holtz
- modelling paste
- forskjellige glimmermist
- blonde
- motiv funnet på Pinterest
- Poppystamp die
- en gammel QK die
- kongle med glitter på
- kuler er kjøpt på Nille

Takk for at du titter :D

For mer info om hvordan bakgrunnen ble til kan du se dette på Scrapping.no.








2 kommentarer:

  1. Beautiful Tags....Happy Christmas.xxx

    SvarSlett
  2. Lekre tag'er du har laget, Tone! Kan bare ikke skjønne hvordan du får tid nok til å være så kreativ og attpåtil blogge. :-) Tida flyr fra meg - kanskje det er hos den den ender?

    God Jul fra meg til deg! ♥

    SvarSlett