fredag 13. januar 2012

Du spiller kabal

Mitt bidrag til:

- Scrapperiket, bruk minst 2 forskjellige mønsterark
- Scrapalong, anything goes

Bildene er av Daniel en kveld han spiller kabal som han nylig har lært :o)

Jeg har brukt:

- hvit bazzill
- restepapir
- tekstboks fra Prima
- Tim Holtz filmstrip
- QK Gjerde
- Candi fra Craftwork cards
- tickets fra Tim Holtz
- magic mesh
- små spill kort - ukjent
- sommerfugler printet fra nett
- tape fra 7-Gypsies

Takk for at du titter :o)


Detaljbilder:




6 kommentarer:

  1. KNALLFLOTT side Tone!!
    Er stadig like imponert over at du klarer å scrappe kronologisk, ære være deg for det altså! (bøyer meg i støvet)
    Ønsker deg ei kreativ og fin helg, klem! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint side! Likte fargene du har valgt til denne.:-)

    SvarSlett
  3. WOW - denne var helt RÅÅÅÅÅ, Tone!! Jeg digger det røde - jeg digger oppsettet - og jeg elsker detaljene dine!!:)

    Jeg er litt usikker på hvordan regler det er hos de andre bloggene - men vi i Huset er så egoistiske at vi vil ha bidragene bare til oss;)
    Fint om du sjekker ut dette - og gir et lite pip til oss om du bare leverer denne inne hos oss:)

    Men uansett: Takk for at vi får lov til å inspirere deg Tone!!:):)

    SvarSlett
  4. Så tøff og lekker LO, mange herlige detaljer her. Likte godt de små kortene...
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  5. Knallstilig Tone! Digger alt det røde og så kult med kortene som du har med!

    SvarSlett
  6. Utrolig lekker side, her var det mange stilige detaljer! Kult med de små kortene du har brukt!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett