torsdag 12. august 2010

Musikkstua # 1 - dette var høyt men moro

Mitt bidrag til Musikkstuas første utfordring :o)

Brun pub/countrystil og Toby Keith med "I Love This Bar"

Bildene er fra Tunisia, 2006 hvor vi ble med på en utflukt med kameler :o)
Siden jeg har ridd på kamel før...og synes det holdt med det...thihi...så satte jeg meg i kjerra bak hesten :o)
Synes da gir litt assosiasjoner til brun pub/countrystil :o)

Jeg har brukt:

- Mønsterpapir fra Melissa Frances + ukjent
- Bølgepapp
- Bokstaver fra Jenny Bowlin + Adornit
- Thickers
- Rub-ons fra Royal Langnickel
- Sommerfugl punch + QK Revolution

Takk for at du titter :O)



Detaljbilde

6 kommentarer:

  1. Kjempe flott LO , liker sommerfuglene og bruken av bølgepapp :)

    Takk for at du deltar hos Musikkstua!
    Klem Iselin

    SvarSlett
  2. Kjempeflott! Dette kan du :)

    Takk for at du deltar hos Musikkstua og håper vi ser deg i neste runde også

    Mvh
    Carina

    SvarSlett
  3. This is great Tone... I love the tags and the cardboard, and those photos are so cool....

    SvarSlett
  4. Denne var nydelig da , for et fantastisk fargevalg til bildene de er helt perfekt klem Marion

    SvarSlett
  5. Herlig dobbel-LO du har laget! Mange flotte detaljer og sååå mange kjekke bilder du har fått med ;)
    Takk for at du deltar hos Musikkstua! Ny utfordring kommer i morgen - håper du deltar på den også!! Den er veeeeldig kjekk ;)
    Klem, Anette

    SvarSlett
  6. Nydelig stemning på en flott dobbel LO, med masse bilder! LOVE! <3 Og nydelige tags du har laget!

    SvarSlett